Polityka reklamacji i zwrotów

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Formularz zwrotu/reklamacji

Pobierz formularz zwrotu/reklamacji, wypełnij go i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

  • Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

  • Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Perun Strefa Sp. z o.o.
Tatarkiewicza 28
63-100 Śrem
tel. 531 058 178

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Perun Strefa Sp. z o.o.
Tatarkiewicza 28
63-100 Śrem
tel. 531 058 178

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, oraz dowód zakupu.
W razie wymiany towaru w przypadku złego doboru rozmiaru, klient ponosi koszt ponownej wysyłki.

Formularz zwrotu towaru – plik do pobrania.